Słowa mają moc!

Tylko myśl pochwycona

w sieć liter żyje, działa, tworzy.

Wszystko inne roznosi wiatr.

Jan Parandowski

Metamorfozy Słów

Pomogę Ci przemienić myśli na słowa

Szukasz redaktora lub korektora, aby doszlifował Twój tekst, usuwając z niego błędy i nadając mu piękny kształt?

Poprawię Twój tekst.

Czy może tekst dopiero powstaje w Twoich myślach i potrzebujesz, by ktoś pomógł Ci przelać myśli na słowa

Napiszę dla Ciebie tekst.

A może chcesz utrwalić nagranie audio lub wideo w formie pisemnej, żeby dotrzeć do większego grona odbiorców?

Wykonam transkrypcje Twoich nagrań.

Trafiłeś we właściwe miejsce!

Anna Szcześniak korekta tekstu

Wybierz odpowiednią metamorfozę

redakcja i korekta tekstu

Redakcja i korekta tekstu

Poprawnie napisany tekst jest jak dobrze zaplanowana podróż. To Ty wytyczasz jej szlak i krok po kroku prowadzisz czytelnika do celu wędrówki. Jako redaktor i korektor tekstów pomogę Ci wyprostować trasę tej podróży. Podpowiem, jak rozmieścić w tekście drogowskazy, czyli znaki interpunkcyjne, żeby czytelnik nie trafił w ślepy zaułek. Dopilnuję, aby literówki i błędy językowe nie zniechęciły Twoich odbiorców oraz nie zamknęły im „drzwi” do zrozumienia treści.

transkrypcje

Transkrypcje nagrań audio i wideo

Pismo bywa niekiedy nazywane pamięcią języka. Jeśli nagrywasz wartościowe materiały w formie podcastów, webinarów, szkoleń, konferencji lub kursów, to w bardzo łatwy sposób możesz szybko przedłużyć ich „życie”. Zleć ich transkrypcję. Spisanie nagrań pomoże Ci także dotrzeć do większej grupy odbiorców. Twoje treści „usłyszą” także osoby, których świat dźwięków wypełnia głucha cisza. W tekście można szybciej odnaleźć potrzebne informacje.

copywriting

Copywriting – siła słów i opowieści

Na świecie żyje około 150 tysięcy gatunków motyli, a wśród nich niebieskie motyle Morpho. Ich nazwy zostały zaczerpnięte ze świata mitów. Każda z nich przywodzi na myśl poruszające opowieści. Podobnie ma się rzecz z tekstami. Twoi odbiorcy codziennie są „bombardowani” tysiącem słów, ale zatrzymują wzrok jedynie na tych tekstach, które wyróżniają się nazwą, zaś zapamiętują tylko te, które angażują ich emocje oraz rozbudzają wyobraźnię.